phone

Elektronická vstupenka do světa zábavy.

Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka.Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka. Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka. Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka. Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka.Lorem ipsum dolore ab dre. Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka. Lorem ipsum dolore ab dre colore lanka.

  • CardioJUMP - Trampolíny
    Ne! Jumping a šílené skákání u madla, ale efektivní spalovačka a posilování celého těla!

Cardio jump (trampolíny) - ostrava


CardioJUMP v MOVE IN

Jak CardioJUMP vypadá?

Co bych měl/a dodržet před lekcí?

  • pitný režim (1 hodinu před cvičením můžeme doplnit 0,5l tekutiny a půl hodiny před cvičením 0,3l tekutiny, během cvičení pak pravidelně proplachujeme ústa menším množstvím tekutiny, ale nepijeme velké množství tekutiny najednou)
  • správné stravovací zásady (nejít na lekci hladoví, abychom se nedostali do hypoglykemického stavu, jíst naposledy nejméně 2 hodiny před lekcí kvůli možným zažívacím problémům)

Základní pravidla:

  • energii soustředíme do nohou, nesnažíme se skákat vysoko, ale naopak do došlapu
  • pravidelně a zhluboka dýcháme (okysličená krev aktivně působí na naše svaly, zvyšuje efektivnost jejich činnosti a napomáhá tím kvalitnějšímu procesu spalování tuků v našem těle)
  • pravidelně pijeme (pokud možno iontové nápoje, které obsahují minerály a zajistí, že naše svaly zůstanou pružné a nedostaneme nežádoucí křeče ani následující den. Tyto nápoje obsahují také cukr, který zajistí, že se nedostaneme do hypoglykemického stavu (neudělá se nám nevolno) a jejich složkou je také L-karnitin, který nám napomáhá lépe spalovat tuky)
  • nechte se motivovat instruktorem (zvýšíte tak svůj maximální výkon a můžete dosáhnout lepších výsledků ať už je Váš cíl jakýkoliv)
  • zároveň si uvědomte, že jste zde sami za sebe a cvičte tak, aby vás to bavilo a cítili jste se dobře.

 

20 MINUT DENNĚ na trampolínkách přináší:

  • Hubnutí
    Účinná redukce tělesné hmotnosti
  • Zdraví
    Zlepšuje celkové zdraví
  • Kondice
    Zlepšuje fyzickou i psychickou kondici
  • Energie
    Nabíjí pozitivní energií
  • Postava
    Zpevňuje celou postavu
  • Nálada
    Uvolňuje stres a napětí
  • Věk
    Zpomaluje stárnutí

Lekci Trampolínek zvládne úplně každý, tak se nebojte a přijďte je vyzkoušet

LEKTOR: Tereza Kabatová

CERTIFIKACE: Aerobic instruktor & fitness instruktor II.

FYZICKÁ NÁROČNOST: Střední

CHOREOGRAFICKÁ NÁROČNOST: Nízká