• CardioJUMP - Trampolíny
    Ne! Jumping a šílené skákání u madla, ale efektivní spalovačka a posilování celého těla!

Cardio jump (trampolíny) - ostrava


CardioJUMP v MOVE IN

Jak CardioJUMP vypadá?

Co bych měl/a dodržet před lekcí?

  • pitný režim (1 hodinu před cvičením můžeme doplnit 0,5l tekutiny a půl hodiny před cvičením 0,3l tekutiny, během cvičení pak pravidelně proplachujeme ústa menším množstvím tekutiny, ale nepijeme velké množství tekutiny najednou)
  • správné stravovací zásady (nejít na lekci hladoví, abychom se nedostali do hypoglykemického stavu, jíst naposledy nejméně 2 hodiny před lekcí kvůli možným zažívacím problémům)

Základní pravidla:

  • energii soustředíme do nohou, nesnažíme se skákat vysoko, ale naopak do došlapu
  • pravidelně a zhluboka dýcháme (okysličená krev aktivně působí na naše svaly, zvyšuje efektivnost jejich činnosti a napomáhá tím kvalitnějšímu procesu spalování tuků v našem těle)
  • pravidelně pijeme (pokud možno iontové nápoje, které obsahují minerály a zajistí, že naše svaly zůstanou pružné a nedostaneme nežádoucí křeče ani následující den. Tyto nápoje obsahují také cukr, který zajistí, že se nedostaneme do hypoglykemického stavu (neudělá se nám nevolno) a jejich složkou je také L-karnitin, který nám napomáhá lépe spalovat tuky)
  • nechte se motivovat instruktorem (zvýšíte tak svůj maximální výkon a můžete dosáhnout lepších výsledků ať už je Váš cíl jakýkoliv)
  • zároveň si uvědomte, že jste zde sami za sebe a cvičte tak, aby vás to bavilo a cítili jste se dobře.

 

20 MINUT DENNĚ na trampolínkách přináší:

  • Hubnutí
    Účinná redukce tělesné hmotnosti
  • Zdraví
    Zlepšuje celkové zdraví
  • Kondice
    Zlepšuje fyzickou i psychickou kondici
  • Energie
    Nabíjí pozitivní energií
  • Postava
    Zpevňuje celou postavu
  • Nálada
    Uvolňuje stres a napětí
  • Věk
    Zpomaluje stárnutí

Lekci Trampolínek zvládne úplně každý, tak se nebojte a přijďte je vyzkoušet

LEKTOR: Barbora Nedvídková

FYZICKÁ NÁROČNOST: Střední

CHOREOGRAFICKÁ NÁROČNOST: Nízká